ТИЖДЕНЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Мовленнєво-розумова діяльність – єдиний процес творення думки та мовлення – складає підґрунтя для спілкування. Оволодіння учнями основами спілкування є практичною метою вивчення іноземної мови у школі. Одним із засобів активізації мовленнєво-розумової діяльності є гра. В процесі рольової гри, ігрової ситуації, конкурсу підсилюється емоційне сприйняття матеріалу. Учні активно набувають мовленнєвих навичок. Тому у ході навчально-виховного процесу доцільно використовувати не тільки урочну форму роботи, а й практикувати проведення позакласних заходів, конкурсів, залучати учнів із різними здібностями до їх підготовки та участі. Важливу роль такі форми роботи відіграють на різних вікових етапах, починаючи від вивчення англійської мови у початковій школі і завершуючи у старшій школі.

Проведення предметних тижнів, зокрема з англійської мови, дає учням можливість розкрити власні інтелектуальні, мовленнєві та творчі здібності школярів, проявити себе у різних ситуаціях та ролях, дізнатися багато нового, зацікавитися, а можливо й визначити свою подальшу долю, дізнавшись про власні вподобання, та усвідомлено вивчати предмет.

/Files/images/angl/изображение_viber_2020-02-09_22-05-06.jpg

/Files/images/angl/изображение_viber_2020-02-09_22-05-12.jpg/Files/images/angl/изображение_viber_2020-02-09_22-07-52.jpg

/Files/images/angl/изображение_viber_2020-02-09_22-09-09.jpg

/Files/images/angl/изображение_viber_2020-02-09_22-09-02.jpg

/Files/images/angl/изображение_viber_2020-02-09_22-12-18.jpg

/Files/images/angl/изображение_viber_2020-02-09_22-12-49.jpg

/Files/images/angl/изображение_viber_2020-02-09_22-14-02.jpg

/Files/images/angl/изображение_viber_2020-02-09_22-14-40.jpg

/Files/images/angl/изображение_viber_2020-02-09_22-16-46.jpg

/Files/images/angl/изображение_viber_2020-02-09_22-19-44.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 44

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.